9 Şubat 2014 Pazar

Vaniyali Puding

Evde puding nasıl yapılır?
Vanilyalı puding
Puding tarifi


Ben genelde hazır pudinglerden kullanmıyorum. Genelde kendi tarifimle yapıyorum. Bazen kakao ilave edip kakaolu yapıyorum. Bu tarifi meyve sularını kullanarak meyveli pudinglerde yapabilirsiniz. Evet ilk fırsatta birde öyle yapayım. Daha önce portakallı puding yapmıştım nefis olmuştu. Çocuklarınıza çok lezzetli puding çeşitlerini evde yapabiliriz


yapılışı  çok kolay

2 bardak süt
5 kaşık şeker
2 kaşık tepeleme nişasta(buğday)
1 pk vanilya

Vanilya hariç bütün malzemeleri bir tencereye koyup çırpma teliyle devamlı karıştırarak pişiriyoruz. Koyulaşınca vanilyayı ilave edip karıştırıp küçük kaselere bölüştürüyoruz. Ben tarçını çok sevdiğim için tarçın serperek servis ediyorum.

Afiyet olsun

Evde puding nasıl yapılır?
Vanilyalı puding
Puding tarifi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder