18 Şubat 2014 Salı

Pancar Salatasi-Yogurtlu pancar salatasi-Pembe sultan

Pancar salatası
Yoğurtlu pancar salatası
Kırmızı pancar salatası
                                                   Yoğurtlu pancar salatası nasıl yapılır?

Pancarı bir kaç senedir kullanmaya başladım. Ama çok faydalı olduğunu biliyorum özellikle tansiyon hastaları için faydalı olduğunu duymuştum. Ben genelde salata olarak kullanıyorum. Buda bizim evde sadece benim yediğim yiyeceklerden biri. Beni takip edenler bilirler bizim evde bazı yiyecekleri sadece kendim için yaparım bizimkiler yemezler. Bazen sadece rendeleyip zeytinyağ ve limon suyu eklerim bazende pembe sultan olarakta bilinen bu sarımsaklı yoğurtla karıştırdığım şeklini yaparım.
 Bu sefer sarımsaklı  yoğurtlu salata yaptım. Daha önce yaptığım salataları mı görmüş müydünüz?
Değişik Rus salatası tarifim için burayı Tıklayınız...
Yoğurtlu makarna salatası tarifim için burayı Tıklayınız...
Barbunya piyazı tarifim için burayı Tıklayınız..

Gelelim tarife

2 baş kırmızı pancar
1 su bardağı kadar yoğurt
1 diş sarımsak
tuz

Pancarlar rendelenecek. Salata kasesinde sarımsaklı yoğurt hazırlanacak rendelenmiş pancarlar ve tuz eklenip karıştırıyoruz. Salata tabağında servis yapıyoruz.

Afiyet olsun

Yoğurtlu pancar salatası
Pembe Sultan
Pancar Salatası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder