25 Şubat 2014 Salı

Firinda izgara levrek tarifi- İzgara levrek

Fırında ızgara levrek
Levrek nasıl pişirilir?
Levrek tarifi
                                                        Fırında ızgara levrek

Hafta sonları mümkün olduğunca balık yemeye çalışıyoruz. Bizim buralara herzaman taze hamsi gibi deniz balıkları gelmiyor. Bulduğumuz zaman önceliğim deniz balıkları oluyor ama bulamayınca levrek veya çipura tercih ediyorum. Sahi birde bizim burda gittiğimiz balık restaurantta mezgit yemeyi çok seviyoruz. Benim balığa dokunamama sorunumdan dolayı genellikle bu iş eşime düşüyor. Ben sadece yiyorum. Daha öncede eşimin yaptığı Kağıtta levrek tarifimi eklemiştim. Şimdi farkettimde ben yaptığımız balıkları fotoğraf çekmediğimden dolayı ekleyememişim.


Tarife geçmeden önce diğer balık tariflerimide hatırlatmak istiyorum kıasaca...

Kağıtta Levrek tarifim için buraya Tıklayınız
Hamsili Pilav tarifim içinde burayı Tıklayınız

Tarife gelince

Kişi sayısına göre Levrek balığı
Yarım demet dereotu
2-3 diş sarımsak
Yarım çay bardağı kadar zeytinyağ
Tuz

Dereotlarını ince ince doğruyoruz. Sarımsakları ezip zeytinyağ, dereotu, sarımsak ve tuzu karıştırıp balıkların içlerine ve dış yüzeyine sürüyoruz. Biz fırının ızgara telinde 180 derecede pişirdik. Müsait yeriniz varsa bu sosla mangalda daha lezzetli oluyor. Tavsiye ederim.

Afiyet olsun.

Fırında ızgara levrek tarifi
Levrek nasıl pişirilir?
Levrek tarifi
Mangalda Levrek tarifi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder