18 Şubat 2014 Salı

Kakaolu Muffin Tarifi

Kakaolu muffin
Muffin kekler
                                              Kakaolu muffin nasıl yapılır?

Bu muffinleri oğlumun isteği üzerine yaptım. Ben kekleri kakaolu yapmayı çok seviyorum. Bu muffinleri  böyle yapıp deepfreze atabiliyorum  sonra kahveye arkadaşlarım geldiğinde çıkarıp mikrodalga fırında ısıtıyorum. Sıcacık yeni pişmiş gibi tazecik oluyorlar. Kahvenin yanında güzel bir ikram oluyor.


Tarifi vermeden önce daha önceki tariflerime göz atabilirsiniz.

Pırasa köftesi tarifim için buraya Tıklayınız...
Pezik mücveri tarifim için buraya Tıklayınız...
Kadayıflı muhallebi tarifim için buraya Tıklayınız...

Gelelim tarifimize:
Malzemeler:
2 yumurta
1,5 büyük çay bardağı toz şeker
1,5 büyük çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 pk kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
3 çay bardağı un

12 li muffin kalıbı

Yapılışı:
Yumurta ve toz şeker birlikte mikserle çırpılır Sonra sırasıyla süt, sıvı yağ, kakao, kabartma tozu ve un eklenir. Un ekleyince fazla karıştırmıyoruz ve yağlanmış muffin kalıbımıza bölüştürüyoruz. !70 derece fırında yaklaşık 25-30 dak pişiyor.

Afiyet olsun.

Kakaolu muffin
Muffin kekler
Muffin nasıl yapılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder