6 Mart 2014 Perşembe

Sutlu tatli tarifleri-sutlu tatlılar



Sütlü tatlılarımdan bir kaçını bir araya topladım. Hepsi birbrinden güzel tarifler Bizim evde en sık yapılan sütlaçtır. Eşim çok sever. Sütlü tatlılar hafif oldukları için doktorların bile tavsiye ettiği tatlı çeşidi oluyor. Ben bu tatlıları yaparken mümkün olduğunca yağ oranlarını azaltıyorum. Sizede  böylesini tavsiye ederim. Ben artık yemeklerde lezzetin yanında sağlıklı olmasınada önem veriyorum. Hastalıkların çoğaldığı bu dönemde sağlık çok önemli bunun için gerekirse lezzetten biraz ödün verebiliriz sanırım.

Gelelim tariflere

Krem karamel tarifim

Meyve soslu irmik tatlısı tarifim


Sütlaç tarifim


Cevizli İrmik tatlısı tarifim


Yalancı kazandibi tarifim


Hindistan cevizli tavuk göğsü  tatlısı tarifim


Bisküvili muzlu rulo tatlı tarifim


Çikolata soslu tatlı tarifim

Sütlü tatlı tarfileri
Sütlü tatlılar
Pratik sütlü tatlılar
Kolay sütlü tatlılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder