7 Mart 2014 Cuma

Şehriye Salatası tarifi - Yıldız şehriye salatası

Şehriye salatası
Mısırlı şehriye salatası
Yıldız şehriye salatası


Geçen gün komşularım gelecekti aslında başka bir salata yapmıştım ama bir arkadaşım telefonda bu salatadan bahsetti. Aklıma takılınca son anda bu salatayıda yaptım. Biraz şanssızlıklar yaşadım ama sonuç güzeldi. Son anda karar verince malzemeler biraz değişti. Havuçları pişirmek için mikrodalgaya koydum fakat fazla süreye ayarlamışım havuçlar kül oldu. Bende salata turşusu konurda neden havuç turşusu konmasın diye düşündüm.

sonunda bu yukarıda gördüğünüz salata ortaya çıktı şehriye yemeyen oğlum bile yedi :)

Komşu toplantılarında salata çeşitleri konusunda zorlanıyoruz değişik salatalar arıyoruz. Bende deniyorum.

Sizlerden ricam bana değişik salata tariflerinizi gönderin bende deneyeyim

Daha önce
Mantar salatası'ni
Marmaris Salata'mı
Kereviz Salata'mı  gördünüzmü

Malzemeler

1 su bardağı yıldız şehriye
3-4 tane salatalık turşusu
3-4 tane havuç turşusu
1 su bardağı kadar konserve mısır
2 adet kırmızı biber
2 adet taze soğan
1/2 demet dere otu

1 su bardağı şehriyeyi haşlıyoruz. Turşuları ve biberleri tavla zarı şeklinde Taze soğan ve dereotlarını küçük doğruyoruz. Bütün malzemeleri bir kasede karıştırıyoruz zeytinyağ ve tuz ekliyoruz. Ben küçük kaselerde servis yaptım.

Afiyet olsun

Şehriye salatası tarifi
Mısırlı şehriye salatası
Yıldız şehriye salatası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder