5 Mart 2014 Çarşamba

Enginar dolması tarifi

enginar dolması
zeytinyağlı enginar dolması
enginar dolması tarifi 


Nefisti nefis! Bu enginarları Tansaşta görünce hemen aldım. Çok tazeydiler biraz geçince çok kılçıklanıyorlar öylede ben sevmiyorum. Zaten daha önce söylediğim gibi bizim evde kimse enginar yemez bunları ben yedim. Harika olmuşlar. Ellerime sağlık. Daha öncede Kuzu Etli Enginar yapmıştım oda çok güzel olmuştu. Bence öylede deneyin derim. 
Tarife geçmeden önce bir kaç tarifimi hatırlatmak istiyorum.


Görmüş müydünüz?

Ben 2 tane enginar kullandım evde hazır yarım kavanoz garnitürüm vardı. Tencereye enginarlarımı dizdim. Üzerilerine garnitürümü paylaştırdım tencerenin dibine 2  ymek kaşığı kadar zeytinyağ koydum. Enginarların hizasına kadar sıcak su koyup Ocağımın en küçük gözünde kısık ateste suyu bitene kadar pişirdim. Ilınınca servis yapabilirsiniz

Afiyet olsun

enginar dolması
zeytinyağlı enginar dolması
enginar dolması tarifi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder