12 Mart 2014 Çarşamba

Gun menusu tarifleri

Gün menüleri
Beş çayı menüleri
Gün menüsü tarifleri

Benim gibi sizde misafirleriniz geldiğinde neler yapsam diye  düşünmüşsünüzdür. İnternete bakarsınız tarif defterlerinizi karıştırırsınız. Çünkü ben böyle yapıyorum neyin yanına ne gider diye kafamda liste hazırlıyorum. Bende benim gibi fikir arayanlara fikir vermek adına örnek menülerimi paylaşacağım. İnşallah bir nebze faydam olur.

İlk önce tuzlular olmalı gün menümüzde Bunun için ilk önce

Kıymalı karnıyarık böreğimi 
Ve Patates böreğimi öneriyorum

Tatlı çeşidi olarak Ağlayan pasta tarifimi
Tarçınlı kurabiye  tarifimi öneriyorum

Salata olarak Makarna salatamı

Ve en son olarak Mercimek Köftemi tavsiye ediyorum


Afiyet olsun

gün menüleri ve tarifleri
gün menüleri
menü planları ve tarifler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder